27.01.2008

Önce Gol Yiyin!


Geçen yıl, bana katlanan nadir insanlardan Bay. B.'yi İBB-Kasımpaşa ya da İBB-OFTAŞ maçına gitmek için ikna etmeye çalışırdım. Cevap malum "Deli miyiz biz, ne işimiz var İBB maçında" idi. Sonraları İBB süper lige çıktı bendeki "hadi İBB maçına gidelim" repliği değişmedi. Neyse sonuç olarak İBB'ye Abdullah Avcı'dan dolayı olsa gerek bir sempatim vardır.
Herkesin dilinde geçen yılki Antalyaspor lafıdır almış yürümüş durumda. Tanrı sonlarını benzetmesin. Demesi kolay tabi de bana bile bilgisayarın başında stres yaratıyor İBB'nin öne geçmesi. Ya yine geriye düşerlerse, ya son dakikalarda bir gol yiyip berabere kalırlarsa diye geriliyorum. Futbolcular gerilmiş çok mu?
Dünkü OFTAŞ maçında, İBB 2. dakikada gol atmış. Valla ben OFTAŞ teknik direktörü olsaydım oyuncularıma "Arkadaşlar maçın başında 1 gol yiyoruz. Rakip panikleyince biz de golleri rahatça atıyoruz." taktiğini verirdim. Belki Osman Özdemir de bu taktiği kullanmıştır. (Tamam biraz abartılı oldu ama bence mantıklı.)

Abdullah Avcı Fenerbahçe maçı sonrası devre arası bunu çalıştıklarını söylemişti ama nedense sonuçlarını alamıyorlar bir türlü. İşi zor Abdullah Hoca'nın.

Galatasaray'da Kalli saçmalamaya devam ederken Avcı'nın takımının küme düşmesi kendisinin kariyerinde bir ertelemeye neden olabilir sanki...

1 yorum:

cnd dedi ki...

Galatasarayın bu sezon basına gelen en iyi sey Kallidir, o ve yonetimin bu saglam durusu olmasa, necati, sabri, hasan, hakan gibi bence yetenekli ama kotu karakterli futbolcular galatasaray gibi buyuk bi takımı icten curutuceklerdi, alttan gelen gencleri kotu etkileyip galatasarayın gelecegini çalıcaklardı. Kalli ve Adnan Polat gibi yöneticiler. Galatasarayın gununden cok geleceğini düşünüyor. Sonuna kadar bu kararlarının arkasındayım.