3.03.2008

Piknik Havası

Hafta sonu Moda'da denize karşı kahvemi yudumlarken geldi aklıma. Misler gibi bir bahar havası varken, güneşin sadece güzel yüzünü gösterdiği bugünlerde çimlerde top peşinde koşmak ne kadar keyifli olurdu dedim kendi kendime.

Futbolcular da acaba benim gibi düşünüyorlar mıdır?

Günlük güneşlik bir havada, insanın içi kıpır kıpırken oynanan oyun çok daha renkli olmaz mı?
Niye akşamın karanlık, kasvetli yüzüne bırakıyoruz ki kendimizi?

Her yer rengarenk cıvıl cıvıl. Bir tek stadyumlar boş...
Takmışız gece maçına. Gece maçlarının da havası başka biliyorum ama kışın oynansın geceleri. Yazın sıcağında oynansın. Baharda değil...

İstiyorum ki annem domatesli peynirli ekmeğimi hazırlasın, kağıt helva alayım yoldan. Pikniğe gider gibi gidebileyim tuttuğum takımın maçına.
Anlaşılan bu hafta sonu bana İBB-Konya maçının yolları göründü :)
Bay B.'ye duyurulur!

Hiç yorum yok: