5.06.2008

Ronaldo Madrid Uçağında


Cristiano Ronaldo'nun Real Madrid'e gideceğini hafta başında manevi babası açıklamıştı. Az önce Guardian'da kendi sözlerini okudum. Eğer Manchester United'a ve bana söyledikleri rakamları verirlerse Euro 2008 sonrası Madrid yolcusuyum demiş.

Ferguson 2010 yılında United'ı bırakacağını açıklamıştı. Açıkçası ben Ronaldo'nun Ferguson bırakmadan United'ı bırakacağını düşünmüyordum. Ama Real Madrid'in teklifi öylesine cazip ki insanı dinden imandan çıkarır. Ronaldo'yu Manchester yolundan çoktan çıkarmış.
Real Madrid Bechkam'ı, Van Nistelrooy'u hatta geçen yaz fitness hocasını United'ın elinden aldı. Buna rağmen Ferguson oyuncusunun gitmeyeceğinden çok emindi. Biz Real Madrid'in tacizlerine alışkınız diyordu. Ronaldo'nun bugünkü açıklamalarına tepkisi ne olacak çok merak ediyorum.

Her ne kadar Beckham benim yolumdan gitme diye öğütlediyse de Ronaldo kendi bildiğini okuyacak gibi gözüküyor. Kariyerinin sonunda O'nun da yolu Amerika'ya düşecek mi hep birlikte göreceğiz.

Hiç yorum yok: