9.04.2008

Tecrübe


Daum, zamanında ilk turda elenince tecrübe kazandık derdi. Tecrübe, Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde rakip Chelsea olunca kazanılıyor.

Dün Fenerbahçe gol atsaydı golün sahibi büyük ihtimalle Lugano olacaktı. Takımda en çok çaba harcayan oyuncu O idi.

Fenerbahçe'nin Avrupa'da en çok gol atan ismi Deivid ile asist kralı Alex durunca takım beklenen üretkenliği sağlayamadı. Alex duran topları bile olumlu kullanamadı.

Maldonado'nun basit oyunu bu maç için fazla basit kaçtı. Pas hataları da gelince Selçuk'u mumla arar olduk.

Chelsea çok iyi kapanarak ceza sahasına yaklaştırmadı Fenerbahçe'yi.

Maçın son bölümünde Zico tüm riskleri aldı. Ama yine olmadı.

Fenerbahçe'nin kramponları sınıfta kaldı. Her oyuncu yerlerde süründü. Maçın devre arasında neden krampon değiştirmediler anlayamadım.

Sonuç: Şampiyonlar Ligi'nde yarı finale kalamadığımız için çok üzüldüm!

2 yorum:

Civilator dedi ki...

yine de en onemli unsurlardan birisi olan kendine guven konusunda bayagi asama katettik. hatta bu guvenin fazla olmasi Turkiye liginde bize cok puana maloldu.

herseye ragmen Avrupada onumuzdeki senelere guvenle bakabilecegimiz bir duruma geldigimizi dusunuyorum.

dunku macin en kotu olayi Luganonun performansiydi. sanirim bu mactan sonra italyadaki yerini garantiledi sezon sonunda :)

MuratS dedi ki...

tecrübe kazanmak deyimi de tam türk işi hani neyin tecrübesi fenerbahçeli futbolcular dün altyapıdan çıkan çocuklar değlki tecrübe kazansın!hepsi kariyerli adamlar ben her elenmenin arkasındfan gelen tecrübe geyiğine bi bizim türklerin aldandığını düşünüyorum