11.03.2008

Endüstriyel Futbol (3)


Henüz "müşteri" olmamış bir taraftar örneği...

Hafta sonu Fenerbahçe-Vestel Manisaspor maçındaydım.
Hemen önümde bir aile oturuyordu.

Tipik orta halli bir Türk ailesi...

Çocuklarındaki "anne" eseri formayı görünce hemen fotoğrafını çektim.

Forma belli ki pazardan alınmış, üzerine de evin annesi 39 sırt numarasını ve Anelka adını kalemle yazmış.

Müşteri olanlar, aşağıdaki formayı 40 YTL'ye alıyorlar. Tabii ki Anelka artık Fenerbahçe'de olmadığı için forması da ucuza satılıyor. Takımın yeni yıldızı Carlos'un forması ise 90 YTL'ye müşteri bekliyor.

2 yorum:

kutay dedi ki...

harika bi kare :) küçükken biz de beyaz tişörtlerin arkasına yazardık, sanırım forma diildi mevzu o zamanlar, arkadaki isimdi..

Civilator dedi ki...

ben de bayıldım cunku benim de cubuklu formayla tanismam ayni sekilde babamin evin onundeki pazardan buna benzer bir forma almasiyla gerceklesti. ki o zamandan hatirladigim kadariyla bu forma neredeyse yünden örülmüş kazak gibi birşeydi. yine de mahalle maçlarında uzun süre giymişliğim vardır. babamın vakti zamanında giydiği fabrika takımı Alanya Demir-İş formasıyla da yanyana falan dururdu.

çok çok güzel günleri getirdi bu resim aklıma...